Pon. - Pt.: 9:00-20:00

Sob.: 9:00-14.00

ul. Rogowska 9 (I p.)

54-440 Wrocław

Telefon

Zanim się umówisz, zapoznaj się z naszym regulaminem.

REGULAMIN GABINETU KOSMETYCZNEGO MADAME

Zapraszamy do zapoznani się z regulaminem.

1. Godziny otwarcia.

Godziny otwarcia Gabinetu Kosmetologii MADAME : 9:00-20:00, sobota godz. 9-14:00 umówione wizyty. W niedzielę gabinet jest nieczynny. Godziny mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb klientów. Istnieje możliwość wykonania usługi ekspress , poza godzinami pracy salonu,płatne 200% ceny standardowej, po wcześniejszym uzgodnieniu.

2. Warunkiem wykonania pełnej usługi.

Warunkiem wykonania pełnej usługi, jest punktualne przybycie na wizytę. Dopuszczalne jest opóźnienie do 10min po wcześniejszej informacji telefonicznej bądź wiadomości tekstowej. W przypadku spóźnienia dłuższego niż 15min , osoba przeprowadzająca zabieg ma prawo odmówić jego wykonania, bądź przeprowadzić go w okrojonej formie.

3. Klienci którzy zapisują się na pierwszą wizytę.

Klienci którzy zapisują się na pierwszą wizytę w salonie, w celu pewnej rezerwacji terminu, zobligowani są do wpłacenia zadatku w wysokości 150zł-makijaz permanentny , 70zł zabieg pielęgnacyjny twarzy , bądź 50zł- w przypadku stylizacji paznokci/pedicure / inny zabieg, nie później niż na 24h od momentu rezerwacji (sms, tel)w przypadku wizyt o odstępie 72h (3 dni), na podane konto bankowe: Sandra Kostrzewa ING 72 1050 1575 1000 0092 2936 0657 w tytule wpisując imię oraz nazwisko i datę umówionej wizyty. Jeśli wizyta odbywa się w krótszej odległości, niż 72h klient zobligowany jest do wpłaty zadatku do 12h od rezerwacji terminu, i przesłania potwierdzenia przelewu na maila s.kostrzewa87@gmail.com bądź smsem na nr.789 290 778 lub w wiadomości na fb. W przypadku niedokonania płatności w którejkolwiek sytuacji wizyta zostaje anulowana.

Wpłacona kwota zostanie odliczona od przeprowadzonego zabiegu. Jeśli dana osoba nie może pojawić się w wyznaczonym terminie, powinna nie później niż na 24h przed data i godzina wizyty (w przypadku wizyt poniedziałkowych- najpóźniej do soboty godz.18) skontaktować się z pracownikiem Gabinetu, w celu ustalenia nowego terminu, z zachowaniem zadatku. W przypadku nagłego odwołania wizyty (mniej niż 24h) bądź nie stawienia się na nią, zadatek przepada. W sytuacjach wyjątkowych- sytuacja zdrowotna, rodzinna itd. możliwe jest indywidualne rozpatrzenie sprawy.

ZADATEK, w przeciwieństwie do ZALICZKI jest bezzwrotny.

4. Klienci,korzystający już z usług salonu.

Klienci,korzystający już z usług salonu, którzy zapisują się na zabiegi pielęgnacyjne twarzy i makijaż permanentny, również są zobligowani do wpłacenia zadatku. Pozostałe regulacje obowiązują bez zmian.

5. W przypadku nie stawienia się na umówioną wizytę.

W przypadku nie stawienia się na umówioną wizytę w wyznaczonym terminie, bez wcześniejszej informacji lub jej odwołanie w czasie krótszym niż 24h, dana osoba, w celu umówienia się na kolejną wizytę, będzie zobligowana do uiszczenia 60% wartości niewykonanej usługi, jeśli wcześniej nie był pobrany zadatek . W innym wypadku , nie będzie mogła umówić się na żadną usługę w salonie i utraty zadatku. Wyjątkiem są sytuacje losowe – tj: choroba, wypadek, lub inne zdarzenia , które mają miejsce w czasie krótszym niż 24h od planowanej wizyty, wówczas istnieje możliwość zmiany terminu (nie jego całkowite anulowanie) po wcześniejszym kontakcie z pracownikiem salonu, bez dodatkowych konsekwencji.

6. Gabinet przewiduje reklamacje.

Gabinet przewiduje reklamacje – na stylizacje żelową 10dni, na manicure hybrydowy 7dni od daty wykonania, liczoną w dniu zgłoszenia i faktyczną na dzień zgłoszenia. Reklamacja uwzględnia każdy rodzaj uszkodzenia, oprócz samodzielnego zerwania materiału. Gabinet zobowiązuje się do jak najszybszego wykonania naprawy w ramach reklamacji, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z klientem. Po tym terminie wszelkie naprawy wykonywane są odpłatnie.

7. Klientki i Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek.

Klientki i Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu kosmetycznego (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o: chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, naurologicznego, psychicznego, skóry, kostnego, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym, przebytych udarach itd). Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje.Klientki i Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów. W przypadku zaistnienia przeciwwskazania do wykonania zabiegu , bez wcześniejszej informacji ze strony Klienta , pracownik salonu ma prawo odmówić wykonania zabiegu. Za niewykonaną usługę Klient zostaje obciążony kwotą równą zadatkowi.

8. Gabinet Kosmetyczny MADAME

Gabinet Kosmetyczny MADAME zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu

9. Każdy klient korzystający lub chcący skorzystać z usług salonu

Każdy klient korzystający lub chcący skorzystać z usług salonu obliguje się do zapoznania i stosowania powyższego regulaminu.